Kontingentindbetalinger

Det er blevet tid for kontingentbetalingerne.

De fleste har modtaget en opkrævning, andre vil få en til betaling 1. juli (de skulle lige oprettes i Betalingsservice).

Langt de fleste af dem som har fået en opkrævning har heldigvis betalt. Tak for det!

Dem som endnu ikke har fået klaret betalingen må meget gerne gøre det. Ligesom dem som modtager en opkrævning per 1. juli bedes overholde betalingsfristen.

 

På forhånd tak.

 

På vegne af vores kasserer Søren Tange, MMP188