Så er den første af de nye legepladser snart bygget færdig. Arbejdet er blevet en smule forsinket pga. forkert udgravning af jord, men dette er rettet op nu. Vi forventer, at legepladsen bliver gennemgået og endelig godkendt til brug snarest mulig.
Efterfølgende er der er opstart på næste legeplads forenden af boldbaner, bag ved rækkehusene. Umiddelbart derefter følger den sidste legeplads langs cykelstien bag ved ”skøjtebanen”.
Så længe legepladserne er under opførsel og inden de er gennemgået af en legepladsinspektør og sikkerhedsgodkendt, så henstiller bestyrelsen til at der ikke leges på dem. Vi ved der er svært, når de ser så indbydende ud, men håber på alles forståelse.
