Møde med kommunen om vej og belysning

Den 12. juni har medlemmer af bestyrelsen møde med Allerød kommune bl.a. med diskussion af delte områder, Møllemosevej, stiføring samt belysning.

I vil kunne finde referat fra mødet på hjemmesiden efter dette er godkendt.

 

MVH

Bestyrelsen